Ця вправа, як і низка минулих, присвячена перевірці дії множення через дію додавання. Проте вона відрізняється від всіх попередніх, причому в двох аспектах. По-перше, цього разу дитина буде перевіряти не один приклад, а два. По-друге, в обох прикладах є спільний множник. Це головна особливість. Як вже знає учень, суть процесу множення у тому, що групу умовних обʼєктів треба взяти певну кількість разів. Число цих обʼєктів у групі – це перший множник, а число разів – другий. Відтак, якщо перший множник представити як доданок, то другий – це кількість разів, які це число додається саме з собою. На екрані перед учнем на кожному етапі нова пара прикладів з множенням. Один з множників спільний. А тому розмір доданка для всіх варіантів прикладів з додаванням (які знаходяться під виразами з множенням і використовуються для перевірки) однаковий. Змінюється тільки кількість цих доданків. Учню, щоб знайти правильні варіанти перевірки, треба просто знайти ті приклади, де кількість доданків співпадає з другим множником. І це треба зробити для обох прикладів, що знаходяться зверху. Коли учень це зробить, а також, власне, виконає дію множення, то пройде на наступний етап.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.