Рівняння – це математичний вираз, де одне з чисел замінюється літерою, яка використовується як символ без свого мовленнєвого значення, лише для умовного позначення «порожнини» у формулі. Тепер, коли учень вже може відрізнити рівняння від прикладу, настав час на практиці закріпити це знання, вирішивши кілька рівнянь. Цим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі нове рівняння. Воно може містити або дію додавання, або дію віднімання – на кожному рівні не тільки рівняння й цифри в ньому змінюються, а й математична дія також. Невідомий компонент традиційно заміняється літерою «х», тобто «ікс», або «у», тобто «ігрек». Під виразом є кілька варіантів цього самого невідомого. Важливо, щоб дитина використала цю вправу як можливість звикнути до формату подання інформації у рівняннях. В майбутньому учень буде вирішувати досить складні, обʼємні та багатокомпонентні вирази. Наразі ж учень має усвідомити, що рівняння не дарма походить від слова «рівно», тобто від знаку рівності. «Ікс» дорівнює тому чи іншому числу. Отже, дитині треба підставити кожен з варіантів на положення «х» у виразі, виконати його і переконатись у тому, чи це число підходить, чи ні. Коли учень це зробить, то зможе обрати той «ікс», який дійсно означає правильний числовий варіант.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.