Учень вже достатньо часто стикався з різними послідовностями, щоб зрозуміти: створити послідовність можна буквально зі всього, де є вимір. Це стосується й виміру часу. У ході виконання цього завдання дитина створюватиме послідовність з годинників, які показують різний час. Для наглядності використовуються аналогові годинники, адже за їхніми стрілками зручніше спостерігати. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи знаходиться ряд таких годинників. Всі вони показують різний час, але між ними можна легко вловити закономірність. Наприклад, на одному рівні між показниками кожної пари годинників рівно пʼять хвилин, а на іншому – година. Учень має вловити цю закономірність і зрозуміти, який годинник має завершувати послідовність, котра є неповною – в ній бракує одного з елементів. Під рядом годинників є кілька варіантів. Учень обирає той, який вважає правильним, і переносить у порожнє місце, після чого проходить на наступний етап. Важливо, що на наступному рівні послідовність будуватиметься за іншим принципом, і дитині доведеться не просто звикати до іншого положення стрілочок, а й дійсно аналізувати кожен випадок даних, які стосуються часу. Це в свою чергу є прекрасним тренуванням для оволодіння кращими навичками роботи з годинниками загалом.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.