Належність геометричної фігури до певного виду визначається співвідношенням та кількістю кутів та сторін. Проте, як відомо дитині, фігури можуть знаходитись в різних позиціях. Це не впливає на сутність фігури, але зміна їхнього положення сама по собі має пряме відношення до геометрії. У ході виконання цього завдання учень знайомиться з поняттями руху, повороту та переміщення. В усіх трьох цих випадках відбувається зміна початкового положення геометричних фігур. На екрані перед учнем міститься зображення двох геометричних фігур. Вони однакові за формою, але між собою відрізняються за положенням. Учень аналізує те, що бачить, після чого обирає, який саме тип зміни положення виконали з фігурою. Неважливо, яка з них є початковою. Якщо, скажімо, вони дзеркально відображаються, то знаходяться в однаковому положенні відносно одне одного. Коли учень обирає один з тих варіантів, які розміщенні під зображенням, то проходить на наступний етап, до нових фігур. На кожному етапі будуть нові фігури, інші зміни їхнього положення. Учню також варто звернути увагу на те, що фігури знаходяться на тлі клітинок на подобі аркушу зошиту. Це для того, щоб було простіше зрозуміти, наскільки відрізняється положення фігур між собою.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.