Числові послідовності можна створювати з будь-якими цифрами, в тому числі і досить великими. Важливо, що правила і принципи створення такої послідовності варіативні. Тобто, якщо у ряду кілька пʼятицифрових чисел, вони йдуть за певним порядком, то не обовʼязково йде мова про числа, що є «сусідами» на умовній числовій прямій. Наприклад, це можуть бути як послідовність типу «20 001», «20 002» і «20 003», так і послідовність «20 101», «20 201», «20 301». Головне, щоб числа дотримувались правил розміщення. Та відстань, яка є між першою парою, має бути й між другою, третьою і так до кінця послідовності. І саме тому працювати з великими числами у цьому випадку цікавіше, ніж з малими – адже цей принцип ще необхідно вловити. У ході виконання цього завдання дитина буде закінчувати неповну послідовність пʼятицифрових чисел. На кожному етапі на екрані перед учнем буде зображуватись така послідовність. Числа будуть різними, але завжди в межах першої сотні тисяч. Проте послідовність неповна – є порожня ділянка, яку треба заповнити, вписавши туди число, яке буде більше від попереднього та менше від наступного рівно настільки, наскільки відомі сусіди у послідовності менші та більші одне від одного. Щоб виконати це, учень має зрозуміти, наскільки друге ліворуч число більше від першого ліворуч, що, власне, розпочинає послідовність. Цю різницю й треба додати до найближчого до порожньої клітинки лівого числа.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.