Ця вправа продовжує низку завдань, в яких дитина повторює вже частково пройдений матеріал та закріплює його з метою покращення своїх знань і вмінь перед переходом до більш складних тем, де ці знання стануть у нагоді. У ході виконання цієї вправи учень повторить свої знання, які стосуються використання круглих дужок. Як відомо дитині, приклади можуть бути багатоскладовим, тобто містити кілька елементів та навіть кілька різних операцій. Щоб уникнути плутанини і позначити, яку саме дію треба виконувати першою, і використовують круглі дужки. Справа в тому, що вираз, який є в них, треба виконати першим незалежно від того, яка математична дія ще присутня у прикладі. Скажімо, якщо від зменшуваного віднімають суму двох чисел, яку відокремили круглими дужками, то спочатку треба саме додати ці числа між собою, і вже після цього число, яке вийшло в результаті цієї дії, використати, як відʼємник. На кожному етапі вправи перед учнем на екрані новий математичний приклад з різними діями, але обовʼязково в його складі є вираз, забраний у круглі дужки. Учень має виконати приклад, не забуваючи про назване правило використання дужок. Знайшовши кінцевий результат виразу і ввівши його у порожню клітинку після знаку рівності, дитина проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.