Для кращого усвідомлення особливостей дії множення доцільно проводити паралелі з додаванням для порівняння деяких особливостей обох математичних процесів. Так само, як різні пари доданків можуть давати в результаті одну й ту саму суму, так і різні парі множників теж можуть давати однаковий добуток. У ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться в цьому. На екрані перед учнем міститься математичний вираз з дією множення. Під ним є кілька інших прикладів. Учень вирішує верхній, а після цього знаходить з-поміж нижніх той, який дає такий самий добуток. Коли учень обирає його, то проходить на наступний етап, де будуть вже інші приклади. Таким чином на кожному рівні дитина виконує дію множення кілька разів: спочатку для того, щоб дізнатись добуток для прикладу-орієнтира, що знаходиться зверху, а потім для знаходження такого ж добутку треба перемножити й усі інші пари чисел. Проте, якщо учень вже досить добре знає таблицю множення, він може впізнати потрібний варіант і просто по памʼяті, не виконуючи окремо множення для кожного прикладу. Скажімо, множення «3» та «6» дає в результаті «18». Учень бачить всі інші приклади, і в одному з них множником виступає двійка. Він згадує, що «18» є у таблиці множення на «2», якщо другим множником є «9». Цей варіант і має обрати дитина.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.