У ході виконання цього завдання дитина вперше виконуватиме багатоскладове рівняння, яке містить кілька математичних дій та невідоме число, яке позначається символом у вигляді літери (здебільшого це літера «ікс», тобто «х»). на кожному етапі перед учнем на екрані такий вираз. Він містить і дію додавання чи віднімання, і дію множення чи ділення. «Ікс» виступає в якості одного з компонентів виразу. Під ним є вираз-підказка. Цей вираз є спрощеним варіантом верхнього. Спрощеним, бо одна з двох дій там вже виконана, і дитині залишається зрозуміти – яка саме. У нижньому рівнянні «ікс» є лише одним із двох елементів, наприклад, одним із множників або доданків. Учень може легко знайти цей самий «ікс», але спочатку йому треба створити зворотний вираз. Якщо у виразі-підказці «х» був множником, то у наступному виразі треба показати хід думок, тобто поставити добуток на місце діленого, а інший множник – на місце дільника. І вже після цього залишається виконати необхідні обчислення, щоб вирахувати, яке саме число приховане за «х». коли учень це зробить, то пройде на наступний етап. Рекомендується, щоб дитина підставила число-ікс на місце кожної літери у всіх виразах, зробивши додаткові обчислення і зрозумівши, що це число дійсно є правильним і підходящим для кожного.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.