У ході виконання цього завдання дитина вперше познайомиться з таким поняттям як «рівняння». Настав час, коли у математичних виразах учень буде бачити і літери – як символічне позначення чисел, котрі є невідомими у виразі. Власне, цим і закінчується той комплекс математичних знань, який дійсно може стати у нагоді у повсякденному житті – рівняння є здебільшого академічним, тобто потрібним саме в учбовому закладі, курсом інформації. Виконуючи це завдання, дитина навчиться розрізняти приклади і рівняння. Зробити це надзвичайно легко. У прикладі є тільки цифри, тоді як у рівнянні є ще й літери. Ці букви не використовуються у традиційному, тобто мовному, сенсі. Натомість вони є способом символічної заміни невідомого числа, яке, власне, і треба буде знайти, виконавши низку різних дій. Під цим математичним виразом є обидва варіанти. Учень обирає той, який є на його думку правильним, щоб пройти на наступний етап. Вирішувати самі рівняння нема необхідності, у цій вправі досить і того, щоб знайти їх. Тому у ній на різних етапах учень зіштовхнеться із досить складними для себе виразами, які йому стануть цікавими для майбутнього ознайомлення та опрацювання. Оскільки механіка виконання вправи є досить одноманітною, наявність кольорового фону та додаткових образів є важливою для збереження та посилення цікавості дитини до виконання завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; розв’язує прості рівняння.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.