Виміри фізичних величин так чи інакше повʼязані з математикою хоча б тому, що виміри робляться за допомогою цифр. Проте курс вправ, присвячений виміру температури та інших природних явищ, є важливим не з академічної точки зору, а саме з практичної. Учню дійсно доведеться регулярно використовувати ці навички у повсякденному житті і, що дуже важливо, незалежно від віку. Ці знання та вміння не можуть втратити актуальність незалежно від майбутньої професії чи власних індивідуальних схильностей та здібностей дитини. У ході виконання конкретно цього завдання учень навчатиметься працювати з термометром. На кожному етапі вправи на екрані зображено такий засіб виміру температури – з новими показниками на кожному наступному етапі. У завданні вказано, на скільки і в яку сторону має змінитись температура. Учень виконує потрібні вимірі та обчислення, після чого у порожню клітинку вписує кінцевий результат зміни температури в цифрах. Для ефективної роботи з термометром учню слід памʼятати, що його шкала вимірює температуру, орієнтуючись на нуль як на момент замерзання води. Якщо, скажімо, на початку вправи термометр показує «+10», а температура, впаде на пʼятнадцять градусів, то в результаті має бути «-5». Проте у цій вправі нуль є відправною точкою, і дитина нижче її не працюватиме. Тому все, що необхідно робити учню – це використовувати знання з теми додавання та віднімання на кожному етапі вправи.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.