Якщо у минулій вправі учень мав доповнити графік, то тепер його треба розшифрувати. Графік вертикальний, тобто кількість предметів позначається за допомогою стовпчиків. Кожен з них «підписано» ілюстрацією, яка позначає, яку кількість яких саме предметів треба знайти. Учень має відслідкувати висоту кожного стовпчика. Вона сягає певного числа. Цифри йдуть від нуля вгору, тож чим вище стовпчик, тим більше предметів, які він означає. Дитина знаходить число до кожного стовпчика, після чого записує їх у порожні клітинки – по одному до кожної ілюстрації обʼєкта. Наприклад, якщо стовпчик, який позначає кількість слив, досяг числа «20», значить саме цю цифру треба записати поряд із сливою у правій стороні робочої зони екрана. Коли учень зробить це з усіма предметами, розшифрувавши таким чином графік до кінця, то пройде на наступний етап. Там на нього чекатиме інший графік. Висота стовпчиків, характер предметів, які ними описуються, а також кольорова гама – все це змінюється задля того, щоб збільшити інтерес учня до виконання цієї вправи. Навчившись коректно розшифровувати стовпчасті графіки, учень буде краще орієнтуватись у цих завданнях, зрозуміє, як перекладати графічну інформацію у суто цифрову.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.