При множенні багатоцифрових чисел необхідно виконувати цю дію по розрядах. Це означає, що, якщо дитина має перед собою вираз, де множниками є «46» та «3», то спочатку трійку треба помножити на «6», потім на «40», а потім просто додати між собою добутки цих двох дій. Таким чином, виконуючи дію множення з кількома елементами, дитина також і виконує додавання. Отже, приклад можна переробити у додавання двох множників, які знаходяться у своїх дужках. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з таким форматом подання числової інформації. На кожному етапі вправи перед учнем буде нова серія прикладів. Перший – це типовий математичний вираз з дією множення, де один з елементів є двоцифровим числом, а другий – одноцифровим. Після знаку рівності знаходиться вираз, де доданками є дві пари множників: десятки двоцифрового числа з одноцифровим та одиниці двоцифрового числа з цим самим одноцифровим. Після ще одного знаку рівності знаходиться просто дія додавання, де доданками є добутки тих двох прикладів множення, що були представлені на минулому етапі. І вже після останнього знаку рівності знаходиться порожня клітинка, куди треба вписати кінцевий результат. Також серед описаних вище прикладів є неповні. Учень має уважно вивчити складники та зрозуміти, яких чисел бракує і вписати їх. Після цього, а також після вирішення всього прикладу, дитина проходить на наступний етап.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.