Людське життя вкрай щільно повʼязане з виміром часу. Не треба навіть особливо старатись та вигадувати ситуації, в яких на час дійсно звертається увага. Тим не менш ця вправа присвячена саме таким випадкам – задачкам текстового формату, в яких описується випадок, який тільки підтверджує важливість виміру часу, і разом з тим, який допомагає краще розвинути вміння, які з ним повʼязані. На екрані перед учнем задачка – нова для кожного наступного етапу вправи. Учень уважно читає задачу, аналізує умови, бачить, як час впливає на сюжет. Наприклад, відомо, коли дитина виїхала до бабусі на автобусі, і відомо, о котрій приїхала до неї. Залишається знайти час, який було проведено у дорозі. Щоб це зробити, учень має просто від часу прибуття відняти час відʼїзду. Кожна задачка – нова ситуація, де треба буде виконати іншу дію, ніж минулого разу. Але з контексту учень легко зрозуміє, що саме слід зробити, аби відповісти на питання рівня. Провівши необхідні обчислення, дитина вводить потрібні числа у порожні клітинки – ту, яка відповідає за години, і ту, яка відповідає за хвилини. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап завдання, до нової аналогічної задачки. У цій лічбі слід розглядати години і хвилини як розряди з тією різницею, що у сотнях – десять десятків і сотні одиниць, а от у годині – шістдесят хвилин.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.