Числа будуються з цифр. Кожна відіграє свою певну роль не тільки завдяки індивідуальному значенню і величині, тобто місцю на числовій прямій, а й завдяки своєму положенню в самому числі, тобто тому, якому розряду цифра належить цього конкретного разу. Відтак і величина числа залежить від того, на якому місці відносно всіх інших знаходиться певна цифра. Наприклад, якщо йде мова про два трицифрові числа, то під час порівняння більшим з них є те, в якому цифра, котра відповідає за розряд сотень, більша. А от на інші цифри можна не звертати увагу. Наприклад, якщо порівняти «587» та «499», то перше число буде більшим, хай навіть цифри у другому здебільшого (окрім тієї, яка, власне, і відповідає за розряд сотень) більші, ніж в першому. У цьому завданні дитина буде складати найбільші або найменші числа. На екрані перед дитиною на кожному етапі знаходиться набір цифр. У завданні вказано, яке саме число треба з них скласти – найбільше з можливих чи найменше. Учень читає завдання, після чого змінює порядок цифр саме таким чином, як це потрібно. І якщо треба скласти найбільше число, то найбільша цифра має бути на розряді сотень, а наступна по величині – на розряді десятків. Менша цифра відповідатиме за одиниці. Якщо ж треба скласти найменше число, то будувати його треба за зворотною схемою. Після цього дитина проходить на наступний етап вправи.
Учень/учениця: розрізняє одноцифрові, двоцифрові і трицифрові числа; записує трицифрове число у вигляді суми розрядних доданків.
Учень/учениця: розглядає ціле число як сукупність певних чисел, наприклад, інтерпретує 56 ÷ 8 як 56 об'єктів, розподілених на 8 рівних частин.