Методика сортування прикладів з множенням за добутком є досить ефективною для покращення навичок роботи з числами і закріплення знання таблиці множення. Але повторення одного й того самого типу завдань досить шкідливо для збереження уваги учня до означеної теми. Тому ця вправа, що теж присвячена сортуванню прикладів, відрізняється від попередніх. Якщо у минулих завданнях було тільки одне число, яке було орієнтиром для диференціації прикладів, то тут їх вже є два. В першу групу учень має перемістити ті приклади, які мають у добутку число, менше від тої цифри, яка, власне, позначена у цій групі. А у другу треба перемістити ті приклади, чий добуток більший за число, яке до неї, цієї групи, привʼязане. Хоча здається, що нововведення мінімальне, це повністю змінює механіку виконання вправи. Тепер учень, аналізуючи всі приклади, які є на даному етапі, має відокремити ті, що дають малий добуток від тих, що дають більший. І вже після цього використовувати конкретні цифри, повʼязані з цими групами, для додаткового аналізу. Таким чином робота з прикладами має два етапи, а не один. Коли ж учень закінчить сортування всіх математичних виразів, які є на цьому рівні, то пройде на наступний.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.