Чим впевненіше дитина множить, тим краще орієнтується у прикладах, що містять цю дію. Це означає, що учень може сортувати математичні вирази за добутком, який вони дають. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем на кожному етапі новий набір прикладів, які містять дію множення. Також є дві зони (які зображені в вигляді, наприклад, двох коробок чи ящиків). У завданні, яке сформульовано над прикладами, названо число, котре є орієнтиром для сортування: в одну коробку треба перекласти всі приклади, які дають в результаті числа, що менші за названу в завданні цифру, а в іншу – ті, що більші. Наприклад, у завданні названо цифру «30». Учень вже знає, що дві перемножені між собою трійки не дають в добутку такого великого числа. Таким чином учень переносить цей вираз до коробки, де треба «скласти» приклади, чий результат менший тридцяти. При цьому не обовʼязково навіть точно пригадувати, який результат цього прикладу, адже важливо саме орієнтуватись у числах. Коли учень, користуючись цією цифрою у завданні, розсортовує всі наявні приклади цього рівня вправи, починається наступний, де буде інше число у завданні та нові математичні вирази з дією множення. Ця вправа покращує памʼять та закріплює знання таблиці множення, яке переходить на асоціативний рівень
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.