Після того, як учень вже вивчить таблицю множення і у певній кількості виконає прості приклади, які їй присвячені, необхідно закріпити отримані знання за допомогою вправ, що подають інформацію в дещо іншому форматі. Це допомагає розвинути гнучкість мислення і закріпити отримані навички, навчитись користуватись ними більш вільно. У ході виконання цього завдання дитина навчиться краще орієнтуватись у прикладах з множенням чисел «6», «7», «8» та «9». Вони більші за попередні цифри, а відтак дають більший добуток і запамʼятати таблицю множення з ними важче. Але у ході виконання цього завдання дитині не обовʼязково знаходити відповідь для кожного прикладу. Натомість у формулюванні вправи назване число, яке виступає в ролі орієнтира для сортування. Серед кількох математичних прикладів (інших для кожного наступного етапу завдання) є ті, чий добуток більший від цієї названої у завданні цифри, а є ті, чий добуток менший. Учень має розсортувати приклади за цією ознакою, перемістивши їх у відповідні таблички. Дитина може по черзі виконувати кожен приклад, але це не обовʼязково. Достатньо буде, якщо вона просто згадає, що, скажімо, добуток при множенні «6» і «7» менший від «45», а від множення двох сімок – більший. Коли учень закінчить з сортуванням всіх наявних на цьому рівні прикладів, то пройде на наступний, де також буде й інші числі-орієнтири у завданні.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.