Особливість діаграм Венна в тому, що вони допомагають сортувати обʼєкти за різними якостями, навіть якщо вони, ці якості, мають відношення до зовсім різних аспектів. Наприклад, є дві області. В одній розміщені тільки кислі фрукти, а в іншій – тільки жовті. Ці кола накладаються одне на одне – отже, в тій області, яка «належить» їм обом має знаходитись предмет, який є водночас і кислим фруктом, і мати жовтий колір. У ході виконання цього завдання дитина буде сортувати предмети подібним чином за допомогою діаграм Венна. На кожному етапі перед учнем буде така нова пара кіл. В кожному будуть обʼєкти, які відповідають характеристиці, що заявлена як головна для цієї частини діаграми. Це може бути колір, форма – що завгодно. І характеристики обох кіл різні. В руках у персонажа, який також зображується на екрані (і своєю присутністю додає інтерактивності та урізноманітнює завдання) є обʼєкт, який треба розмістити в діаграму. Учень уважно вивчає цей предмет. Якщо він підходить для обох критеріїв, то розмістити його необхідно саме в ту область, яка є спільною для кіл, тобто туди, де вони накладаються одне на одного. Але якщо предмет має тільки одну з властивостей, то його треба помістити в підходяще коло за межами спільної зони. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап до нової діаграми.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.