Як вже відомо дитині, не всі числа діляться на «2» чи «3». Власне, це можна сказати про всі числа: список тих, які є кратними до тої чи іншої цифри, може включати в себе лише деякі числа. У ході виконання цього завдання учень переконається в тому, що, хоча дійсно не кожне число підходить на роль діленого для того чи іншого дільника, це обмеження тільки підкреслює різноманіття варіантів. Адже на «2» діляться всі парні числа: і «4», і «560», і «782». На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання міститься кілька чисел. Вони зображуються на різних обʼєктах, наявність яких слугує для збільшення зацікавленості дитини у виконанні вправи. Під цими обʼєктами та розміщеними на них цифрами є кілька чисел. Серед них треба знайти одну, яка підходить в якості дільника для всіх названих вище чисел. Це означає, що кожне з цих чисел треба спробувати в ролі дільника. Якщо хоча б для одного з ділених воно не підходить, значить і виділяти його не можна. Залишається знайти одне-єдине число, яке підходить для всіх чисел. Коли учень це зробить і виділить його, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати дії аналогічного характеру, тільки числа, як на обʼєктах, так і ті, що претендуватимуть на роль спільного дільника, будуть нові.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: користується множенням і діленням в межах 100 для вирішення завдань, що включають рівні групи, послідовності та одиниці вимірювання, використовуючи малюнки та рівності із наявним одним невідомим.