Як вже відомо дитині, деякі обʼєкти доцільно та зручно вимірювати саме за допомогою певних одиниць вимірювання. Наприклад, досить незручно міряти відстань між містами у сантиметрах просто тому, що числа виходять дуже великі. Але учень при цьому має знати співвідношення одиниць вимірювання, має розуміти, як вони поєднуються в одну цілісну систему. У ході виконання цього завдання дитина буде опрацьовувати саме цю тему. На екрані перед учнем міститься кілька пар показників вимірювання. Одна пара може бути присвячена довжині (тоді йде мова про сантиметри і дециметри), інша – вазі (кілограми і тони), а третя – обʼєму (літри й мілілітри). Між цими парами знаходяться знаки «більше», «менше» та «дорівнює». Учень уважно аналізує ці пари, розуміючи, який знак куди саме треба помістити. Розподіляючи ці символи між парами, дитина і виконує завдання, яке полягає у правильному співвідношенні показників різних одиниць вимірювання. Коли учень розмістить всі символи на свої місця, у потрібні пари, то пройде на наступний етап – до нових аналогічних пар. Те, що знаків всього три, служить підказкою учню, адже він може бути впевненим, що навіть якщо пара, у якій знак рівності стояв на початку, не підходить для цього символу, він обовʼязково підійде одній з двох інших пар.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вимірює та оцінює обсяги рідини та маси об'єктів, використовуючи стандартні одиниці грамів (г), кілограмів (кг) та літрів (л). Додає, віднімає, множить або ділить, вирішуючи задачі, пов'язаними з масою або обсягом.