Поняття симетрії є досить багатогранним та різноманітним. Проте у ході виконання цього завдання дитина ознайомиться та опрацює тільки один з її видів: той, коли в центрі обʼєкта можна провести пряму лінію, і обидві половинки предмета по її боках будуть абсолютно однаковим відображенням одне одного. Виконуючи цю вправу, дитина буде розпізнавати такі випадки. На екрані перед дитиною міститься кілька обʼєктів, по зображенню яких проведена риска, котра розділяє їх на дві частинки. Аби ці частинки вважались симетричними, вони мають дотримуватись кількох параметрів. По-перше, вони мають бути однакового розміру,тож йде мова вже не про дві частини, а про дві половинки цілого. По-друге, вони мають також бути дзеркальним відображенням одне одного. Учень уважно вивчає кожен випадок, після чого обирає всі випадки симетрії. Важливо, щоб дитина розуміла: симетричні половинки не обовʼязково йдуть по горизонталі чи по вертикалі. Головне – проаналізувати саме те, як вони схожі між собою. Коли учень робить свій вибір (а на кожному етапі однакових половинок може бути й кілька), то проходить на наступний етап, до нового предметного ряду. Різноманіття обʼєктів гарантує не тільки зацікавленість дитини у вивченні уроку, а й у тому, що симетрію дитина зуміє знайти у різних обʼєктах.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.
Учень/учениця: розділяє фігури на частини з однаковими площами. Розуміє площу кожної фігури як частину одного цілого.