Формат таблиці є досить зручним для подання великого обсягу інформації. Учень вже знайомий з таблицями, тож ця вправа буде ефективним тренажером для закріплення навичок додавання сотень. На екрані перед учнем міститься таблиця. Від знаку «плюс», що знаходиться у верхньому лівому кутку, йдуть стовпчики та рядки, кожний з яких підписано своєю цифрою. Там, де горизонтальні і вертикальні лінії перетинаються, міститься сума цих двох доданків. Але таблиця є неповною – деякі клітинки порожні. Учень аналізує зображення, знаходить закономірність у будові таблиці, після чого виконує дію додавання і вписує у порожні клітинки результат. Коли дитина заповнює таблицю, то проходить на новий рівень, де будуть вже інші порожні клітинки. Єдина складність полягає в тому, щоб не заплутатись і правильно зрозуміти, які числа треба додати. Для цього учень має від порожньої клітинки йти по горизонталі до початку рядка, а по вертикалі – до вершини стовпчика. Коли учень звикне до такого формату роботи, то заповнюватиме таблицю швидко, адже всі числа є досить простими. Вони трицифрові, проте тільки розряд самих сотень має значущі числа, всі інші розряди містять тільки нулі.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: заповнює арифметичні схеми (включаючи таблиці з додаванням або множенням) та пояснює їх, використовуючи властивості математичних дій.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.