Учень, який починає працювати з цією вправою, вже не вперше і навіть не вдруге бачить перед собою таблицю. І це – головна перевага даного завдання. Дитина вже вміє працювати з математичними таблицями, вже вміє в них орієнтуватись і неодноразово виконувала подібні вправи. Саме досвід є тим важливим фактором ,який зменшить занепокоєння та невпевненість від роботи з великими пʼятицифровими числами. На екрані перед учнем таблиця, де в кожній клітинці числа розміром у десятки тисяч. Орієнтуватись треба за відомими дитині правилами: на вершині кожного стовпчика та на лівому краю кожного рядка є певне число. Там, де ряд і стовпчик пересікаються, знаходиться сума цих двох чисел. Таблиця неповна, деякі клітинки порожні, і їх треба заповнити. Учень знаходить доданки, які треба опрацювати, виконує з ними відповідну дію та записує суму у пороню клітинку. Коли вся таблиця стане заповненою, почнеться новий етап завдання, де порожніми будуть інші ділянки. Завдання полегшується не лише знайомим форматом, а й тим, що числа, хоча й пʼятицифрові, але прості для розуміння й опрацьовування, адже окрім цифри, яка позначає розряд десятків тисяч, всі інші розряди виражені тільки нулями.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: застосовує алгоритм письмового додавання і віднімання чисел; перевіряє правильність виконання арифметичних дій додавання і віднімання.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: заповнює арифметичні схеми (включаючи таблиці з додаванням або множенням) та пояснює їх, використовуючи властивості математичних дій.