Коли дитина вже опрацювала таблицю множення, отримані знання треба закріпити. Краще за все це робити, починаючи працювати з множниками «2», «3», «4», «5» і «10». Множення на одиницю не змінює інший множник, тому у цій вправі дана цифра не використовується. А множення на «10» дуже легке, тому у ході виконання цього завдання дитина буде працювати не тільки з першими чотирма множниками, а й з цією цифрою. На екрані перед учнем міститься зображення кількох обʼєктів, на які було нанесено числа. Це різні цифри, інколи відносно невеликі, іноді – більші, і вони, як може здатись на перший погляд, не повʼязані між собою. У завданні, яке сформульовано над цими числами, вказано множник. Учень має з-поміж предметів, які зображено на екрані, вибрати ті, числа на яких є результатом роботи з цим множником. Наприклад, коли учень опрацьовував тему множення на «2», він дізнався, що при множенні на це число добуток завжди буде парним. Відтак, якщо у цьому завданні треба вибрати числа, котрі були результатом множення на «2», значить і вибирати треба тільки парні. Коли учень перемістить ці обʼєкти у потрібну зону на екрані (наприклад, переклавши яблука з правильними цифрами в кошик), то пройде на наступний етап, де у завданні буде вже інше число, і учню треба буде згадувати, які цифри є добутком при множенні на нього.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: заповнює арифметичні схеми (включаючи таблиці з додаванням або множенням) та пояснює їх, використовуючи властивості математичних дій.