Попри описані у відповідних завданнях хитрощі, які полегшують дитині виконання множення з числами «6», «7», «8» та «9», правда полягає у тому, що працювати з ними все рівно важче, ніж з меншими множниками. І справа тут не тільки в навантаженні на памʼять, а й у тому, що добуток від множення більших чисел значно більший, ніж у випадку з меншими множниками. У ході виконання цього завдання додаткова увага приділяється саме множенню з «6», «7», «8» та «9». На екрані перед учнем міститься набір обʼєктів, і на кожному зображено своє число. У завданні називається цифра (одна з перелічених вище, нова для кожного наступного етапу вправи), і дитина шукає ті предмети, які є результатом множення названого у завданні числа з іншою цифро. Наприклад, якщо у завданні називається число «7», то учень пригадує, які добутки з таблиці множення є результатом використанні сімки в якості одного з множників: власне, сама «7», а далі «14», «21», «28» тощо. Предмети, на яких зображено ці числа, треба відокремити від інших, перемістивши їх у кошик. Коли учень знайде всі числа, які повʼязані з цифрою із завдання, то пройде на наступний етап. Там треба буде виконати аналогічні дії, але орієнтиром для сортування буде вже інше число.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.