Після того, як дитина вже опанує множення на кожну окрему цифру, зуміє звʼязати всі числа у єдину систему та навчиться з нею працювати, необхідно закріпити ці вміння. У ході виконання цього завдання дитина буде множити числа в межах першої десятки. Важливо, що на кожному новому етапі вправи подається зовсім інший приклад. Вони чергуються безсистемно, і після прикладу, де треба перемножити дві четвірки, може бути вираз, в якому множниками виступають, скажімо, «8» і «7». Якщо раніше дитина вирішувала приклади, в яких множники знаходились відносно близько одне до одного, то тепер орієнтуватись на минулі відповіді вже не вийде – доведеться використовувати тільки памʼять. При цьому формат подання інформації у вправі досить своєрідний, аби дитина зберігала цікавість до виконання завдання. На екрані перед учнем міститься зображення кількох обʼєктів, і на кожному з них є своя цифра. Вумові є приклад, що містить дію множення. Тільки одна з цифр, нанесених на обʼєкти нижче, підходить в якості добутку. Учень вирішує приклад, знаходить добуток і переміщує тваринку на відповідний обʼєкт. Тваринка і цей обʼєкт повʼязані сюжетно, наприклад, це омже бути пташка і кілька древ або мурашка і кілька мурашників. Коли учень перемістить тваринку на обʼєкт, число на якому є добутком для прикладу зверху, то пройде на наступний етап, де будуть інші ілюстрації та числа.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.