Ця вправа є важливим кроком для покращення навичок дитини, повʼязаних з множенням. Якщо раніше учень, виконуючи цю дію, залишався в межах першої десятки при виборі множників, то тепер додаються ще числа «11» та «12». Правило множення багатоцифрових чисел таке: коли одноцифрове число треба множити на двоцифрове, то ця дія виконується окремо з кожною цифрою. Так, якщо помножити «5» на «12», то спочатку перемножується двійка і пʼятірка (результат дитина має тримати в памʼяті), а після цього – десятка і пʼятірка. Результат від обох етапів складається разом. Таким чином виходить, що додати у даному випадку треба «50» і «10». Власне «60» і є добутком при множенні «5» і «12». У ході виконання цього завдання дитина буде працювати як числами першої десятки, так і з «11» та «12». На екрані перед учнем зображується цифра, а під нею – кілька прикладів, що містять дію множення. Завдання полягає у тому, щоб обрати серед них такі математичні вирази, для яких це число зверху буде добутком. Їх може бути кілька або ж тільки один. Учень має уважно виконати кожну дію множення, щоб обрати правильні варіанти. Після цього дитина проходить на наступний етап, де буде і нове число, і інші приклади для вирішення.
Учень/учениця: застосовує в обчисленнях таблиці множення чисел 6-9 і відповідних випадків ділення; володіє обчислювальною навичкою табличного множення і ділення; перевіряє правильність виконання множення й ділення зручними способами.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.