Таблиця – прекрасний формат подання математичної інформації, яка стосується одиниць виміру. Дані в таблиці подаються лаконічно, без додаткових символів, але плутанини вдається уникнути завдяки структурі стовпчиків та рядків. У ході виконання цього завдання дитина буде використовувати таблицю для перетворення одних одиниць виміру в інші. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання буде нова така таблиця. Перший ряд по горизонталі належить одній одиниці виміру, наприклад, метрам, а другий – іншій, скажімо, кілометрам. Вони є частиною однієї системи, тож легко переводяться одна в іншу. Кожен стовпчик показує одну й ту саму довжину, але у різних одиницях. Якщо в клітинці кілометрів вказана цифра «три», то в клітинці метрів під (або над – в залежності від оформлення таблиці на конкретному рівні) буде вже «три тисячі». Таблиця є неповною. Користуючись своїм знанням співвідношення одиниць вимірів, дитина має заповнити кожну клітинку, переводячи одні одиниці в інші, не забуваючи про значущі числа. Коли учень доповнить і завершить таблицю, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але таблиця з цифровим наповненням буде іншою, рівно як і одиниці виміру в ній. Тож завдяки цій вправі учень опрацює і повторить більшість матеріалу, присвяченого співвідношенню одиниць вимірів.
Учень/учениця: знає, якими одиницями вимірюється довжина та їхнє скорочене позначення: міліметр (мм), сантиметр (см), дециметр (дм), метр (м) , кілометр (км) та маса – грам (г), кілограм (кг), центнер (ц), тонна (т).
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вимірює та оцінює обсяги рідини та маси об'єктів, використовуючи стандартні одиниці грамів (г), кілограмів (кг) та літрів (л). Додає, віднімає, множить або ділить, вирішуючи задачі, пов'язаними з масою або обсягом.