Формат таблиці є корисним і ефективним в плані подання інформації не тільки у випадку з додаванням, а й для віднімання так само. Проте у ході виконання цього завдання дитина пересвідчиться у тому, що все ж певні відмінності є. Справа в тому, що при додаванні обидва доданки є рівнозначними. Не важливо, з яких чисел почне працювати дитина: з тих, котрі знаходяться у горизонтальних рядках чи вертикальних стовпчиках – результат буде один і той самий, адже через зміну місць доданків сума не змінюється. А от у випадку з віднімання положення чисел відіграє значну роль, адже зменшуване, тобто число, від якого, власне, віднімають, завжди має бути першим. Впізнати, де саме зменшуване, легко – воно завжди більше, ніж відʼємник. Учень на кожному етапі вправи буде бачити на екрані таблицю, але в залежності від рівня різні її клітинки будуть порожні або заповнені цифрами. Принцип заповнення таблиці дитина вже знає завдяки роботі з аналогічними вправами в минулому. На вершинах стовпчиків та по краях горизонталей містяться числа, які, власне, і є відʼємниками та зменшуваними. Учень відслідковує, яким з них належить те чи інше число, що є у таблиці. Коли дитина зможе вільно в ній орієнтуватись, залишається просто заповнити всі порожні клітинки, виконавши дію віднімання між тими числами, яким ця клітинка належить.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: заповнює арифметичні схеми (включаючи таблиці з додаванням або множенням) та пояснює їх, використовуючи властивості математичних дій.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.