Учень вже неодноразово виконував ті чи інші дії з числами, що розміщені у таблиці. Цього разу дитина буде віднімати, але складність полягає у тому, що числа, з якими доведеться працювати, є пʼятицифровими. Втім вони не складні для роботи, адже у всіх розрядах, окрім того, який означає десятки тисяч, стоять нулі. Мета вправи полягає у тому, щоб допомогти дитині навчитись краще сприймати числа, більш ефективно з ними працювати, не збиваючись через велику кількість цифр. На кожному етапі завдання перед учнем міститься зображення таблиці, клітинки якої містять числа. Проте таблиця є неповною, бо деякі клітинки порожні, їхня кількість та розміщення змінюється з кожним наступним етапом завдання. Головне для ефективного вирішення цього завдання – правильно знаходити координати чисел. На початку рядків містяться зменшувані, а на вершинах стовпчиків – відʼємники. Клітинка, яка знаходиться на перехресті горизонталі та вертикалі, містить різницю, тобто результат віднімання відʼємника від зменшуваного. Учень має на кожному етапі шукати порожні клітинки, аналізувати, до яких вертикалей та горизонталей вони належать, після чого – вираховувати, які числа туди треба вписати. Коли учень повністю заповнює таблицю, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання круглих чисел без переходу через розряд.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.