Учень, виконуючи одну з минулих вправ, познайомився з властивістю множення, яка називається розподільною. Згідно з нею множник можна застосувати до всіх елементів відокремленого у круглі дужки виразу. Тобто замість того, щоб множити число на суму або різницю двох чи більше чисел, можна окремо помножити це число на кожне з них, після чого вже з числами, котрі є результатом цього множення, виконувати ті чи інші операції: додавати, віднімати тощо. У ході виконання цього завдання дитина не просто ознайомиться більш близько з цією властивістю множення, а й навчиться працювати з нею на практиці. На екрані перед дитиною міститься математичний вираз, що містить ілюстрацію до цього правила: два приклади, між якими знаходиться знак рівності. Перший – класичний приклад з дією множення на вираз, забраний в круглі дужки. Другий є його своєрідним розшифруванням: кожен з елементів виразу з дужок множиться на це число окремо, а знаки між цими парами цифр зберігаються. Якщо, скажімо, у дужках була дія додавання, то між парами множників буде сам знак «плюс». Розшифрований вираз є неповним – у ньому бракує певного числа. Дитина вивчає складники повного прикладу по іншу сторону знаку рівності, після чого вписує до розшифрованого ту цифру, якої там бракує. Далі починається наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, хоча приклад буде зовсім інший.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: розуміє властивості множення і взаємозв’язку між множенням та діленням.