Цифровий годинник – одна з найпопулярніших сучасних форм годинників, має свої переваги над аналоговим, в якому є стрілочки. Справа в тому, що цифровий дуже точно показує час, і нема необхідності уточнювати, чи це йдеться про вечір, чи про ранок. Дитина вже знайома з годинниками такого типу, тож це завдання відразу дає можливість попрактикуватись у встановленні правильного часу у них. На екрані перед учнем на кожному етапі знаходиться зображення цифрового годинника. Показники годинника неповні: з двох цифр, що показують хвилини, рівно як і з пари цифр, що показує години, забрали одну. Учень читає завдання, у якому вказано, який час треба встановити у годиннику. Під його зображенням є кілька цифр. Учень знаходить серед них дві такі, котрі треба поставити на свої місця, тобто у годинник, щоб встановити потрібний час. Важливий нюанс при виконанні вправи полягає у тому, що в завданні формулюється час без чисел. І дитина вже сама має зрозуміти, що це означає «десять годин і п'ятнадцять хвилин», адже пʼятнадцять – це якраз чверть години, в якій хвилин «60». Ті ж цифри, які вже є наявні у годиннику, слугують в якості голових орієнтирів для пошуку правильної відповіді. Коли учень доповнює годинник і встановлює у ньому час, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця: визначає час за годинником та записує його значення; перетворює іменовані числа, виражені у двох одиницях найменувань; визначає тривалість події, дату (час) початку, закінчення події, використовуючи відповідно або календар, або годинник.
Учень/учениця: визначає час до найближчої хвилини і вимірює часові інтервали у хвилинах. Вирішує приклади з додаванням і відніманням часових інтервалів у хвилинах.