Дроби можуть виглядати та писатись по-різному. Досі дитина працювала з класичним форматом зображення дробів, де є знаменник, число, що знаходиться під невеликою горизонтальною рискою, і чисельник, котрий над нею. Проте насправді, хоча такий формат зображення дробу і вдалий для розуміння, працювати з ними може бути зручно тільки за умови, що робота на дробах і обмежиться. А от так звані десяткові дроби підходять і для роботи зі звичайними числами. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись впізнавати десяткові дроби, розуміти їх величину і сприймати їх. Як вже відомо дитині, дріб – це частина цілого, тобто одиниці. Оскільки це значить, що дріб менший за одиницю, то починається він з нуля. Потім йде кома і числа, які означають частину одиниці, яка в дробі є. На екрані перед дитиною міститься зображення поля, яке поділено на кілька квадратиків. Учень рахує і дізнається, що їх десять. Це не просто так, адже дріб, у якого одна цифра після коми, наприклад, пʼятірка, так і буде називатись: «нуль цілих і пʼять десятих». Кілька квадратиків у полі виділено кольором. Учень їх рахує, після чого обирає з-поміж кількох варіантів дробів той, який відповідає малюнку. Принцип вибору простий – число зафарбованих клітин співпадає з цифрою після коми. Коли дитина робить свій вибір, то прохолодить до нового аналогічного завдання, де треба виконати подібні дії.
Учень/учениця: розуміє сутність дії ділення з остачею.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.