Для вивчення теми ділення і практичного її опрацювання необхідно перш за все розуміння цього розділу. Дати це розуміння може кілька способів візуального зображення прикладів, зокрема у ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з графічним уявленням про ділення. На екрані перед учнем міститься горизонтальний графік, який зображує числову пряму. Загальне число ділень – це ділене, тобто початкове число. Учень може бачити криву, яка дугою «мандрує» з однієї точки на прямій до іншої, тобто з однієї цифри на іншу з певною періодичністю. Число, яке міститься у кожній такій дузі, є дільником. Кількість «кроків», які проходить крива – це частка. Таким чином учень вивчає графік і розуміє, як частини прикладу з діленням співвідносяться між собою, як вони повʼязані та що означають одне для одного. Під графіком є математичний приклад, де вже вказані ділене та дільник. Дитина знаходить відповідні числа на графіку, розуміє їхню роль та вводить у порожню клітинку після знаку рівності останнє число – тобто частку. Цим учень вирішує приклад та проходить на наступний етап, де виконує аналогічні дії з новим графіком та новим прикладом.
Учень/учениця: виконує ділення двоцифрового числа на одноцифрове; застосовує відомі способи перевірки правильності одержаного результату.
Учень/учениця: користується множенням і діленням в межах 100 для вирішення завдань, що включають рівні групи, послідовності та одиниці вимірювання, використовуючи малюнки та рівності із наявним одним невідомим.