Зазвичай знак рівності у дитини асоціюється з пошуком результату математичної дії. Але насправді він має різні значення, наприклад, він означає також, що різні вирази мають один і той самий результат. У ході виконання цього завдання дитина навчиться так підбирати елемент до одного виразу, щоб він дорівнював іншому. Не екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься пара прикладів, між якими є знак рівності. Один з них є повним, адже в ньому присутні всі елементи. А от у другому відсутнім є один із доданків. Учень має вписати у порожню клітинку пропущене число таким чином, що ці приклади співпадали за результатом. Для цього необхідно спочатку знайти суму двох відомих доданків. Учень виконує дію додавання з завершеним прикладом. Це число є сумою для обох виразів, тож далі виконується відоме дитині правило пошуку невідомого доданка: для цього треба від суми відняти відомий доданок. Це і має зробити дитина. Коли учень впише результат у порожню клітинку, почнеться наступний етап з новою парою прикладів. Ця вправа є досить важливою, адже вона стимулює увагу учня та його концентрацію. Складність у тому, що завдання, по-перше, має два етапи, а, по-друге, суму, від якої треба віднімати відомий доданок у неповному прикладі, треба тримати в памʼяті. Оскільки працювати доведеться з трицифровими числами, виконання вправи вимагає від учня певних зусиль, що корисно для розвитку математичних здібностей.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.