Сума двох доданків може дорівнювати не тільки певному конкретному числу, а й сумі інших двох доданків. Так само, як число «8» утворюється при додаванні і пʼятірки з трійкою, і двох четвірок, так і число «80 000» може бути результатом додавання різних пар чисел. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати пару прикладів, між якими знаходиться знак рівності таким чином, щоб вони дійсно були тотожні. На екрані перед учнем міститься зображення двох таких пар числових виразів, де в обох прикладах міститься дія додавання. На кожному етапі завдання такі пари будуть різними, але завжди – в межах 100 000. Один вираз є повним і має обидва доданки, але в другому одного з елементів прикладу бракує. Щоб дізнатись, який саме доданок там має бути, необхідно виконати дві дії. Спершу учень має дізнатись число, яке робить, власне, ці вирази тотожними, тобто суму. Для цього треба додати між собою пару відомих доданків. Потім вже від числа, яке вийшло в результаті, треба відняти відомий доданок неповної пари. Число, яке вийде в результаті, і треба вписати у порожню клітинку, щоб пройти на наступний етап завдання. Учень має тримати в памʼяті як суму двох доданків, так і виконання всіх дій, що корисно для розвитку і математичних здібностей учня, і його памʼяті.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.