Логічне мислення досить близько повʼязане з математичними знаннями та вміннями. Ця вправа відкриває низку завдань, які розвивають логічне мислення дитини, яке ще не один раз знадобиться їй при вирішенні більш складних вправ багатьох інших розділів цього предмета. У ході виконання цього завдання дитина буде відгадувати число. При цьому така вправа, яка має явний ігровий відтінок, все ж може бути виконана не за допомогою здатності вгадувати, а саме завдяки послідовності мислення. Над малюнком є завдання. Там вказана амплітуда, тобто між якими двома числами знаходиться те, яке треба знайти. Також там вказані і додаткові ознаки цього числа. Наприклад, які цифри у ньому є. Під завданням є малюнок, який грає роль інструменту візуального оформлення вправи. З числами, логікою і математикою персонаж, який зображено на малюнку, не повʼязаний, і грає роль тільки декорації. Проте на кожному етапі малюнок новий, тож різноманіття ілюстрацій має посилити цікавість дитини до виконання вправи. Наприклад, це може бути зображення персонажа, який має хмарку діалогу на кшталт комікса. У цю хмарку треба помістити число, котре є відповіддю. Варіанти знаходяться під малюнком. Учень знаходить той, який підходить під опис, який міститься у формулюванні завдання. Коли дитина переносить його на своє місце, то проходить на наступний етап до нової аналогічної вправи.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: розглядає ціле число як сукупність певних чисел, наприклад, інтерпретує 56 ÷ 8 як 56 об'єктів, розподілених на 8 рівних частин.