Віднімання – протилежний процес до додавання, і у ході виконання цього завдання учень навчиться віднімати саме десяткові дроби. Робити це так само просто, як і додавати їх. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи знаходиться пара ілюстрацій таких дробів без самих цифр. Цікаво, що кількість зафарбованих квадратиків у тому дробі, який грає роль зменшуваного, завжди більша, ніж число квадратиків у ілюстрації до відʼємника. Дитина віднімає від першої кількості другу і шукає серед варіантів дробів під малюнками (а там вони подаються у традиційному цифровому варіанті) той, де цифра після коми співпадає з результатом віднімання. Коли учень переносить цей дріб у спеціальне робоче поле, яке має додаткові елементи оформлення (наприклад, візерунки та персонажа – нового для кожного наступного етапу завдання), то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії. Таким чином дитина починає розуміти механіку виконання дій з дробами і всі тонкощі їх віднімання і додавання. Виконувати ці дії просто, як і у випадку зі звичайними числами, але треба памʼятати, що саме означають ці цифри після коми і чому вони знаходяться саме там. Розуміння цього зробить подальшу роботу з дробами набагато більш простою.
Учень/учениця: розуміє, що остача повинна бути меншою за дільник; виконує ділення з остачею.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.