Правила віднімання є такими ж універсальними, як і додавання, тому вони однаково діють незалежно від розряду чисел, з якими треба працювати, в чому пересвідчиться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи знаходитиметься зображення своєрідної пірамідки з прикладів. Кожен її поверх – окремий числовий вираз, що містить дію віднімання. Хоча числа змінюються на кожному наступному рівні завдання, принцип побудови цієї пірамідки залишається одним і тим самим. На вершині знаходиться приклад, де зменшуване і відʼємник – одиниці. На наступній сходинці вниз – це вже десятки, бо до цифри просто дописується один нуль. І так, поки числа не стануть пʼятицифровими. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вирішити всі приклади, знайти різницю для кожного поверху. Зробити це напрочуд легко. Принцип віднімання цифр один і той самий, просто треба до цифри, яка грає роль різниці, додавати певну кількість нулів, яка відповідає рівню пірамідки. Коли учень повністю її доповнить, то пройде на наступний етап завдання. За допомогою цієї вправи дитина засвоїть універсальність принципів віднімання та навчиться виконувати цю дію навіть з великими числами, незалежно від розряду.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.