Ця вправа є класичним тренажером на порівняння між собою прикладів з дією ділення та переміщенням відповідей до «своїх» прикладів. За допомогою такого специфічного формату подання інформації учень не просто порівнює між собою різні приклади, а закріплює всі свої знання і навички, які стосуються цієї теми, адже всі вирази максимально різні: в одному, наприклад, ділене є трицифровим числом, тоді як в іншому і ділене, і дільник – одноцифрові тощо. На екрані перед учнем міститься кілька таких математичних прикладів. Здається, ніби всі вони вже вирішені, але варто придивитись уважно: відповіді заплутані, частки не на своїх місцях. Дитина має проаналізувати кожен приклад, вирішити його та знайти з-поміж варіантів той, який йому відповідає. Після цього залишається перемістити на місце частки саме його, забравши звідти зайвий варіант, місце для якого теж треба знайти. Варіанти служать підказками і головними орієнтирами. Отже, з кожним вирішеним прикладом стає легше, адже якщо на початку дитині треба обрати серед трьох варіантів, то, вирішивши один вираз, дитина залишається з двома, а потім – з одним (адже вирішивши один з двох прикладів, учень вже знає, що цифра, яка залишилась, належить третьому), відповідь якого вже є, варто лише перевірити її правильність про всяк випадок. Коли учень розміщує відповіді на приклади по своїх місцях, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.
Учень/учениця: користується множенням і діленням в межах 100 для вирішення завдань, що включають рівні групи, послідовності та одиниці вимірювання, використовуючи малюнки та рівності із наявним одним невідомим.
Учень/учениця: визначає невідоме ціле число у рівнянні із множенням або діленням з трьома цілими числами.
Учень/учениця: Розв'язує приклади з діленням, у якому є невідомий компонент.