Коли учень вже навчився обчислювати площу геометричної фігури (принаймні чотирикутників), та вже знає, як використати це вміння на практиці, наприклад, для вибору з-поміж кількох подібних фігур саме тої, яку треба за її площею, залишається тільки продовжити урізноманітнювати способи використання знання площі. У ході виконання цього завдання дитина буде відновлювати геометричну фігуру, знаючи тільки її площу. Як відомо дитині, площа чотирикутника – це перемножені дві перпендикулярні її сторони. Це означає, що у випадку, коли площа дорівнює, скажімо, восьми квадратним одиницям, число «8» варто розглядати як добуток. Учень, щоб побудувати фігуру з цією площею, має згадати, які множники дають цей добуток, наприклад, двійка і четвірка. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься поле з квадратами, на якому і треба будувати цю фігуру. Учень натискає на певне число квадратиків, які за його обчисленням мають складати сторони чотирикутника, так, щоб вони утворювали геометричну фігуру. Наприклад, два ряди, кожен з яких складається з чотирьох квадратиків. В результаті вертикальна сторона має дві одиниці, а горизонтальна – чотири. Коли учень таким чином будує фігури з потрібною площею, то проходить на наступний етап, до нового аналогічного завдання.
Учень/учениця: визначає площу як характерну рису фігури і розуміє поняття вимірювання площі.
Учень/учениця: знає, що квадрат із довжиною бокової сторони в 1 одиницю, що називається "квадрат одиниці", має назву "одна квадратна одиниця площі" і може використовуватися для вимірювання площі.
Учень/учениця: розділяє фігури на частини з однаковими площами. Розуміє площу кожної фігури як частину одного цілого.