Послідовність властива не тільки символам, цифрам і фігурам, а й елементам малюнків. У ході виконання цього завдання дитина буде доповнювати малюнки, які складаються з низки послідовних елементів. На екрані на кожному етапі учень бачитиме перед собою таку ілюстрацію. Вона має початок і кінець, але в її середині є порожня область, на місці якої мало б бути кілька елементів. Учень бачить під малюнком кілька різних елементів, які могли б йому підійти. Питання лише в тому, в якій послідовності їх зобразити. Для цього треба проаналізувати ті частини малюнка, які знаходяться перед та після порожньої ділянки. Коли дитина розуміє, як саме ця послідовність утворюється, яка її внутрішня логіка, то розуміє спосіб доповнення малюнка. Після цього залишається тільки перенести відповідні його деталі на свої місця. Коли дитина це зробить, і малюнок стане завершеним, то почнеться новий етап завдання, де буде вже зовсім інша ілюстрація, котра так само створена з послідовної низки деталей. Обʼєктами роботи можуть бути різні предмети, а не тільки фігури або деталі візерунка. Тож головне для дитини – зрозуміти, як саме продовжити малюнок таким чином, щоб він вдало влився в загальну послідовність з обох боків, не вибиваючись з неї. Для цього учень має проявити уяву, творче мислення, логіку та здатність добре аналізувати деталі і те, як вони поєднуються у щось цілісне.
Учень/учениця: розуміє, що форми різних фігур (наприклад, ромбів, прямокутників та інших) можуть мати спільні риси (наприклад, чотири сторони). Сприймає ромби, прямокутники та квадрати як приклади чотирикутників.