Обʼєм – та фізична характеристика обʼєкта, опрацювання якої зазвичай викликає складнощі у дитини, принаймні спершу. Справа в тому, що обʼєм трохи складніше вивчати і аналізувати «на око». Якщо визначити, який з предметів є довшим, досить легко, то обʼєм, як здатність ємкості тримати в собі певну кількість речовини, сприйняти і зрозуміти важче саме через складнощі у спостереженні. Тому ця вправа присвячена суто відповідності одиниць обʼєму. На екрані перед учнем міститься ряд показників цього параметра. Під ними є кілька варіантів відповідників з іншими одиницями обʼєму. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб розмістити їх саме до своїх відповідників. Наприклад, в таблиці є «4 літри», «56 літрів» та «6 літрів». Отже, учень знаходить з-поміж варіантів обʼєму в мілілітрах, які знаходяться під ними, ті, що їм дорівнюють, просто використовуючи менші одиниці. Відповідно це мають бути «4000 мілілтрів», «56 000 мілілітрів» та «6000 мілілітрів», які треба розмістити у порожні клітинки поряд зі своїми відповідниками, щоб пройти на наступний рівень. Значущі цифри в одиницях допомагають знайти пари, а кількість нулів дасть дитині зрозуміти, скільки саме мілілітрів в літрі.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вимірює та оцінює обсяги рідини та маси об'єктів, використовуючи стандартні одиниці грамів (г), кілограмів (кг) та літрів (л). Додає, віднімає, множить або ділить, вирішуючи задачі, пов'язаними з масою або обсягом.