У ході виконання цього завдання дитина знову буде експериментувати з переводом одних одиниць виміру в інші, за умови, що вони знаходитимуться в одній системі та будуть присвячені виміру однієї характеристики обʼєкта. Наприклад, переводити сантиметри в метри тощо. Важливо, що досі дитина вчилась це робити на полегшених прикладах, наприклад, просто переводячи один дециметр в сантиметри. На цьому етапі опрацювання даної теми дитині доведеться зіштовхнутись з більш важкими випадками – але й більш цікавими. Наприклад, підібрати відповідний аналог до десяти дециметрів (один метр), або до пʼяти сотень міліметрів (пʼять дециметрів) тощо. На екрані перед учнем на кожному етапі буде знаходитись два таких приклади, до кожного з яких треба підібрати відповідні варіанти для перекладу на іншу одиницю виміру. Варіантів є кілька, і знаходяться вони під цією парою. Взагалі наявність варіантів відповіді є підказкою. Дитина може по черзі підставляти кожен з них і вираховувати, який саме підходить. Але оскільки підібрати відповідники треба відразу до двох початкових прикладів одиниць виміру, зробити це трохи важче. Щоб не заплутатись, дитині доведеться особливу увагу звернути саме на цифри, наприклад, що сотні сантиметрів будуть тільки десятками дециметр, або одиницями метрів. Коли учень підбирає відповідники до пари, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні перетворення, тільки обʼєктами роботи будуть інші величини.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вимірює та оцінює обсяги рідини та маси об'єктів, використовуючи стандартні одиниці грамів (г), кілограмів (кг) та літрів (л). Додає, віднімає, множить або ділить, вирішуючи задачі, пов'язаними з масою або обсягом.