Учень вже має певний досвід роботи зі стовпчастими графіками. Такий формат подачі інформації досить зручний, адже дозволяє більш наглядно проілюструвати наявність певного числа обʼєктів, а крім того – порівняти кілька груп предметів не просто за допомогою чисел, а через візуальні образи. Адже кожен стовпчик – це вираження кількості предметів, відтак для того, щоб дізнатись, яких обʼєктів більше, достатньо просто знайти найвищий стовпчик. У ході виконання цього завдання дитина буде відтворювати графіки. Кожна колонка виражає кількість певних предметів. Кілька з них вже є готовими. Їх легко відрізнити, адже відповідні стовпчики виконані насиченим кольором. У завданні називаються ті обʼєкти,число яких треба перенести на графік. Учень знаходить стовпчики, які належать цим предметам, після чого залишається тільки знайти на графіку відповідні цифри (вказані у завданні) і позначити їх. Коли учень на висоті, яка відповідає тій чи іншій цифрі, позначає лінію графіка, то стовпчик стає більш насиченого кольору. Коли учень таким чином доповнить графік до кінця, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим графіком, новими обʼєктами та числами.
Учень/учениця: порівнює, додає і віднімає розрядні числа; порівнює числа в межах тисячі.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.