Учень вже має певний досвід у відтворенні графіків, але у вправі, де він це робив, треба було скоріше доповнити графік, інформація в якому вже частково давалась. У ході виконання цього завдання дитина буде фактично створювати графік з нуля, повністю перекладаючи цифрову інформацію у графічний формат. На екрані перед дитиною міститься «порожній» вертикальний графік. Кожен майбутній стовпчик підписано своєю картинкою, яка символічно показує предмети, кількість яких і демонструє цей стовпчик. Всі вони теж вже є – напівпрозорі, щоб учень бачив, де саме ці стовпчики мають бути. Поряд є вертикаль чисел. Учень аналізує кількість предметів, таблиця з якими подається з правого боку від графіка. Дитина бачить, що, скажімо, яблук є пʼять штук. Далі учень знаходить колонку, яка позначає число яблук, і натискає на неї на висоті, яка відповідає числу «пʼять». Коли дитина це робить, то бачить, як стовпчик насичується кольором. Залишається тільки зафіксувати стовпчик на потрібній висоті, натиснувши на неї. Ці дії треба повторити з усіма іншими стовпчиками, залишаючи їх на висоті, яка відповідає їхній кількості. Коли учень таким чином повністю відтворить графік, то пройде на наступний етап, до нового аналогічного завдання.
Учень/учениця: знає співвідношення між одиницями вимірювання довжини, одиницями вимірювання маси.
Учень/учениця: вміє зображувати графік чи гістограму для представлення набору даних з кількома категоріями. Вирішує одно- та двоетапні "скільки більше" та "скільки менше" задачі, використовуючи інформацію, представлену в гістограмах.