Одна з цікавих властивостей додавання полягає у тому, що всі доданки є рівнозначними і від зміни їх місцями кінцева сума не змінюється. Дитина вже знайома з цим правилом і навіть неодноразово використовувала його на практиці, коли треба було знайти невідомий доданок. Тоді просто від суми віднімали відомий доданок (перший, другий чи третій у прикладі – неважливо). Але у ході виконання цього завдання дитина закріпить правило тотожності і рівнозначності доданків окремо, щоб більш впевнено використовувати його в майбутньому. У цьому учню допоможуть багатоскладові вирази з круглими дужками. На екрані перед дитиною міститься пара таких виразів, між якими знаходиться знак рівності. Це означає, що в результаті виконання двох цих прикладів з дією додавання сума буде однаковою. В першому виразі до доданка додається приклад у круглих дужках, в середині якого є своя пара доданків. Згідно з правилами використання круглих дужок, дія, яка описана в ній, має виконуватись першою. Після знаку рівності знаходиться схожий вираз, от тільки ті ж самі числа там вже а інших місцях: доданок, який в сусідньому прикладі винесено поза межами дужок, тут знаходиться в них, а один з доданків, який в сусідньому прикладі є першим чи другим в дужках, в цьому виразі вже знаходиться за їхніми межами. Проте приклад по іншу сторону знаку рівності є неповним: одного з доданків бракує, учень має знайти його у сусідньому прикладі і вставити у порожню клітинку. Зробивши це, дитина виконає обчислення і переконається, що обидва вирази дають однакову суму, після чого можна переходити на наступний етап до аналогічного завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.