Ця вправа, як і низка попередніх, теж присвячена особливим властивостям математичної дії, а саме – дії множення. Їх є кілька: розподільна, переставна та сполучна. Всі вони коріняться в тому, що множники рівноправні. У випадку з переставною властивістю це означає, що від переміни множників місцями добуток не зміниться. Сполучна властивість, яка теж базується на рівноправності множників, виражається інакше. Між двома виразами з дією множення є знак рівності. В першому і в другому є дії в круглих дужках, на результат множення в яких також треба помножити третє число. Згідно з правилом сполучної властивості, числа в дужках та поза їхніми межами можна тасувати як завгодно – вирази все рівно будуть давати один і той самий добуток, тому між ними і знаходиться знак рівності. Розподільна властивість найцікавіша і також виражається у двох прикладах, між якими є знак рівності. Якщо математичний вираз (не обовʼязково з дією множення) забрано в круглі дужки і на нього множать певне число, то кожен з елементів цього виразу в дужках можна помножити на це число окремо, а між даними парами поставити знак, який був між елементами виразу в дужках. у ході виконання цього завдання дитина буде впізнавати випадки цих властивостей. На екрані на кожному етапі завдання буде новий набір прикладів, де представлені всі три. Потрібна властивість називається у завданні, формулювання якого є над виразами. Учень читає завдання, згадує потрібну властивість, шукає, де саме з-поміж прикладів застосували саме її, і виділяє потрібний вираз, після чого проходить на наступний етап, де впізнати треба буде іншу властивість множення.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.