Пошуки невідомого елементу математичного виразу, який містить дію віднімання, здійснити важче, ніж аналогічні дії у випадку з додаванням. Справа в тому, що доданки рівнозначні, а відтак спосіб знаходження будь-якого з них однаковий: просто від суми треба відняти відомий доданок. У випадку з відніманням все складніше через відмінності у ролях, які є у чисел. Зменшуване є найбільшим і обовʼязково першим числом, від якого віднімають. Відтак для того, щоб його знайти, треба до різниці додати відʼємник. Таким чином зменшуване – початкове число, тому для його пошуку й треба скласти те, скільки відняли, з тим, що залишилось. А от для пошуку відʼємника треба від зменшуваного відняти різницю. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься шукати невідомі елементи математичного прикладу з відніманням. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься новий такий приклад, щоправда завжди числа будуть трицифровими. Учень аналізує математичний вираз та розуміє, чого саме бракує у цьому конкретному випадку, а відтак – і що треба робити. Залишається тільки виконати одну з названих вище дій. У порожню клітинку, яка є на місці пропущеного елементу прикладу, треба вписати число, яке вийшло у результаті. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.