Ця вправа закріплює знання, отримані по темі додавання багатоцифрових чисел. У ході виконання вправи учень знаходитиме окремі цифри у числі, яке є елементом такого прикладу. На кожному етапі вправи міститься новий числовий вираз з дією додавання. Важливо, що йде мова про додавання у стовпчик, отже, дитині буде легше розібратись з розрядами, адже у цьому випадку одиниці знаходяться під одиницями, десятки – під десятками, а сотні – під сотнями. У прикладі є відомими всі складники, але деякі з них неповні, тобто пропущено не цілі числа, а окремі цифри. Завдання полягає у тому, щоб знайти їх та вписати у порожні клітинки. Для цього необхідно пройти два етапи. Перший полягає у тому, щоб використати вже опрацьовані правила знаходження невідомого елемента у прикладі. Скажімо, якщо пропущено один з доданків, то треба від суми відняти відомий доданок, щоб його знайти. Коли дитина визначилась з тим, що саме треба відняти або додати для пошуку невідомої цифри, слід провести цю дію з усім числом, а не тільки з парою цифр, де є невідома. Чому? Тому що існує явища зміни розряду. Наприклад, якщо порожньою є клітинка на місці розряду десятків, то на цифру, що має там бути, може вплинути розряд одиниць, якщо там сума цифр більше ніж «9», то ще одиницю треба додати до десятків.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.